Krizový manager

Jako krizový manager pracuji a řeším problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuji a působím jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti.

Víte že…

21311

… jen v roce 2018 ukončilo z různých důvodů činnost 21 311 firem?

(zdroj: https://byznys.ihned.cz)

Cílem je odvrátit stav blížící se insolvenci z pohledu celé společnosti, nebo dílčí problematiku na jednotlivých odděleních společností, které mohou zcela zásadně ovlivnit dopad na finanční strukturu podniku. V případě nákupního oddělení se jedná o zajištění dodávek i v případě nestandardní ekonomické situace podniku, nebo zajištění nadstandardních podmínek v rámci krátkodobého kritického stavu podniku. V případě obchodu se jedná např. o ztrátu a nahrazení klíčového partnera a s tím souvztažné činnosti zajišťující stabilitu společnosti i v této situaci.